12 sierpnia 2014

Koronkowy Zawrót Głowy

Ostatnio zauważyłam, że w swoich przeróbkach bardzo lubię wykorzystywać motyw koronki. Już w kilku ciuszkach zdążyłam wykorzystać ten wdzięczny motyw, a w głowie siedzą mi kolejne pomysły z koronką w roli głównej. W związku z moim "koronkowym szałem" postanowiłam podsumować moje dokonania (ale nie tylko) w osobnym poście.
Najpierw jednak zebrałam najciekawsze motywy koronkowe, które znalazłam w sieci (wybrałam tylko kilka, a było tego znacznie więcej). Podkreślam, iż nie są to moje pomysły, a jedynie inspiracje. Jeśli ktoś znajdzie tu swoje prywatne zdjęcie, z czego jest niezadowolony proszę o kontakt. Nie do końca wiem jakie są zasady w takich sprawach na "necie", więc z góry przepraszam.

No, ale przejdźmy teraz do moich koncepcji na odświeżenie "starych" ciuszków zalegających w szafie. Wszystkie te pomysły są jedynie "kosmetyczną" poprawką, ale jakby nie patrzeć z użyciem koronki.
 


 







A może wy też macie jakieś swoje prace (wszelakiej maści), do stworzenia których posłużyliście się tego typu wyrobem tkackim :P ? Jeśli macie ochotę się czymś pochwalić to zapraszam. Z chęcią umieszczę wasze autorskie dokonania na moim blogu!

No i "pierwsze koty za płoty"!
Śliczna bluzeczka z koronką autorstwa Ani K.(Leosi) z http://mylittlemisha.blogspot.com/

1 komentarz :

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne te wstawki. Czasami taka mała zmiana nadaje ciuchowi kompletnie innego charakteru. Bardzo lubię koronki, bo dają super efekt, zwłaszcza gdy nie ma pod nimi już innego materiału, jak w sukienkach z Twoich inspiracji. ;)