14 maja 2013

DIY: Biżuteria - Kolorowe Koraliki

No to idę za ciosem i zaprezentuję Wam kilka ostatnich wyrobów, do wykonania których użyłam koralików z przeróżnych starych akcesoriów nie nadających się już do użytku...Pozbierałam to wszystko "do kupy" ( :P ) i przerobiłam na taką biżuterię, którą z chęcią zamierzam nosić :)
Ten komplecik powstał ze starych korali. Żyłka była cała pogięta, niektóre poodpadały, więc rozwaliłam całkowicie i stworzyłam nowy komplet.
Jedna z moich ulubionych bransoletek. Noszę ją nieustannie :)
Tą dopiero zrobiłam. Kolorowa w sam raz na lato :)
Te czerwone koraliki już długo leżały na dnie mojego pudełka, aż wreszcie udało mi się znaleźć na nie jakiś sposób :P
Czarne koraliki przejęłam po zepsutej opasce na włosy i na przemian ze srebrnymi zamontowałam na starych zepsutych kolczykach, które moja mama własnoręcznie chciała wyrzucić...Na szczęście w porę zainterweniowałam! Wiedziałam, że na coś się przydadzą :)
Na dzisiaj to tyle z biżuterii, ale w głowie już mam następny pomysł! Chyba już jutro Wam pokażę :)




Brak komentarzy :