29 kwietnia 2013

DIY: Stary Zegarek - Nowa Bransoletka

Kolejne z wielu akcesoriów, które odświeżyłam to zegarek, który jakiś czas temu dostałam od babci. Jest bardzo stary i zastanawiałam się czy można go doprowadzić do porządku…Okazało się, że zegarmistrz ładnie go wyczyścił, wymienił baterię, a ja zajęłam się paskiem. Znalazłam w moim wielkim pudle skarbów ( :P ) pasek po starej torebce, więc postanowiłam go wykorzystać. Przyszyłam go do gumki elastycznej i dzięki temu mogę nosić go jako bransoletkę :)  

Tak się prezentuje z moją spódniczką w groszki i wcześniej zrobioną bransoletką :)  
A jak mi się znudzi kolor paska, top wymyślę coś innego :)  





 











No więc jednak zmiana koncepcji...Skórzany pasek zaczął się przecierać w kilku miejscach, więc musiałam wymyślić coś innego.
Tym razem gumka też się przydała :) Po prostu doszyłam do niej czarne koraliki, więc ponownie powstała bransoletka!

Brak komentarzy :