29 kwietnia 2013

Biała Koszula z Kieszeniami

Jedną z ostatnich przeróbek, którą mogę się pochwalić to biała koszula. Dostałam ją pracując podczas Euro 2012 i nie mogłam jej nosić prywatnie, gdyż miała okropny znaczek i napis, którego nie dało się tak po prostu usunąć :( Postanowiłam więc doszyć do niej kieszenie i jakoś ozdobić :)    
   











A zatem najpierw odprułam od niej rękawy (na jednym z nich również był 
beznadziejny znaczek!)...                                                                                                  

   







A następnie odprute rękawy przerobiłam na kieszenie, ozdobiłam różową tasiemką i koralikami (pozostałość po starej torebce), a potem doszyłam do koszuli. Do kołnierzyka również doszyłam koraliki i tak oto powstała śliczna bluzeczka na lato :)  
Na razie nie pokażę Wam jej w całej okazałości na mnie, gdyż mój ciążowy brzuszek skutecznie mi to uniemożliwia :P Ale już niedługo coś fajnego dobiorę do mojej nowej koszuli i sprawdzicie czy rzeczywiście fajnie wyszło :)

Brak komentarzy :